Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Μίκαελ Σουμάχερ " Τα πρώτα βήματα και η αρχή της μεγάλης πορείας στη Formula 1"





Μίκαελ Σουμάχερ " Τα πρώτα βήματα και η αρχή της μεγάλης πορείας στη Formula 1"



Γεννήθηκε: 3 Ιανουαρίου 1969 (45 ετών) στο Hürth, της Γερμανίας.


Χρόνια στην F1: 1991–2006, 2010–2012.

Καριέρα: Jordan (1991), Benetton (1991-1995), Ferrari (1996-2006), Mercedes

GP (2010-2012).

Παγκόσμια Πρωταθλήματα 7 (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004).

307 (εκκινήσεις).

Νίκες 91.

Podiums 155.

Pole positions 68.

Ταχύτεροι Γύροι 77.

Πρώτος αγώνας 1991 Belgian Grand Prix.

Πρώτη νίκη 1992 Belgian Grand Prix.

Τελευταία νίκη 2006 Chinese Grand Prix.

Τελευταία συμμετοχή 2012 Brazilian Grand Prix.

Αυτό εν συντομία είναι το παλμαρέ του μεγαλύτερου και ποιο πετυχημένου οδηγού της Φόρμουλα 1 που δεν μπορεί να είναι άλλος από τον Μίκαελ Σουμάχερ.

Αποφάσισα να κάνω ένα αφιέρωμα στον άνθρωπο που με τη συμμετοχή του στο συγκεκριμένο μηχανοκίνητο άθλημα το έκανε να είναι το δημοφιλέστερο άθλημα παγκόσμιος μετά το ποδόσφαιρο, είναι ο πιλότος εκείνος που με έκανε να είμαι φανατικός φίλαθλος της Φόρμουλα 1 και φανατικός οπαδός του. Ο αγαπημένος ''Σούμι'' τον φίλων της Φόρμουλα 1 αυτή τη στιγμή δίνει ένα ακόμα αγώνα(τον ποιο σημαντικό) σε ηλικία 45 ετών να κρατηθεί στη ζωή μετά από το ατύχημα που του συνέβη ενώ έκανε σκι. Tο δεύτερο μέρος μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.

Τα πρώτα βήματα





Ο Μίχαελ Σουμάχερ γεννήθηκε στο Χιρτ Χερμιλχάιμ κοντά στην Κολωνία. Έχει ένα μικρότερο αδελφό τον Ραλφ ήταν επίσης οδηγός της Φόρμουλα 1. Όπως οι περισσότεροι οδηγοί, έτσι και αυτός ξεκίνησε από μικρή ηλικία να οδηγεί καρτ (4 ετών). 



Το 1981 πήρε για πρώτη φορά μέρος στο Πρωτάθλημα καρτ Γερμανίας, το οποίο κατέκτησε τρεις φορές 1984, 1985 και 1987 - μάλιστα το 1987 κατέκτησε και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα καρτ. 

Το 1988 αποφάσισε να κάνει ένα μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα του και να μεταπηδήσει από το Πρωτάθλημα καρτ στο Πρωτάθλημα Koening το οποίο και κατέκτησε. Την ίδια χρονιά συμμετείχε στην Γερμανική Φόρμουλα Ford 1600 (κατετάγη έκτος) και στην Ευρωπαϊκή Φόρμουλα Ford 1600 (κατετάγη δεύτερος). 

Το 1989 ισοβάθμησε στην δεύτερη θέση στην Γερμανική Φόρμουλα 3 ενώ το 1990 κατετάγη πρώτος σε αυτή τη διοργάνωση, ενώ παράλληλα συμμετείχε και στην Ευρωπαϊκή Φόρμουλα 3 χωρίς όμως να τερματίσει.

Το 1991 συμμετείχε στο παν ιαπωνικό πρωτάθλημα Φόρμουλα 3000 όπου κατετάγη 2ος. Παράλληλα, το 1990 και το 1991 συμμετείχε στο Γερμανικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού (Touring Car), χωρίς όμως να καταφέρει να τερματίσει. Επίσης πάλι τις ίδιες χρονιές συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Sports-Prototype όπου κατετάγη πέμπτος την πρώτη φορά και 9ος την δεύτερη.

Η αρχή της μεγάλης πορείας στη Formula 1

Στην Τζόρνταν-Φορντ το ντεμπούτο


Στις 25 Αυγούστου του 1991 ο Έντι Τζόρνταν επιλέγει για την ομάδα του ένα νεαρό οδηγό, του οποίου μόλις είχε αγοράσει τα δικαιώματα από την ομάδα της Μερτσέντες  έναντι του ποσού των 150.000, επειδή έπρεπε να αντικαταστήσει τον φυλακισμένο Μπερτράν Γκασό. Ο οδηγός αυτός ήταν ο Μίχαελ Σουμάχερ.

Στη Μπένετον για τα δυο πρώτα πρωταθλήματα


Μετά την πρώτη του εμφάνιση σε γκραν-πρι, ο Φλάβιο Μπριατόρε ο οποίος μυρίζετε τα ταλέντα από μακριά τον προσέλαβε άμεσα στην ομάδα της Μπένετον-Φορντ και του έδωσε θέση οδηγού. Όταν τελείωσε η πρώτη περίοδος είχε αποκομίσει 4 βαθμούς σε 5 αγώνες με τη την ομάδα της Benetton με πολύ καλές εμφανίσεις.

Το 1992 ο ανταγωνισμός στη Φόρμουλα 1 είναι πολύ έντονος: Η Χόντα (Honda) αποχωρεί από τους αγώνες και η ΜακΛάρεν (McLaren) αγωνιζόταν με κινητήρες από την προηγούμενη περίοδο. Η ομάδα της Williams-Renault έχει κάνει πολύ μεγάλα βήματα στην εξέλιξη του μονοθεσίου της και η Benetton, με τους κινητήρες της Ford, έχει γίνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Το τέλος της περιόδου βρίσκει το Σουμάχερ στην τρίτη θέση, πίσω από τους Μάνσελ και Πατρέζε, αλλά μπροστά από τον Άιρτον Σένα. Στις 30 Αυγούστου της ίδιας χρονιάς ο Σουμάχερ πέτυχε την πρώτη του νίκη στο Βελγικό Γκραν Πρι. 

Το 1993 ο περσινός πρωταθλητής Νάιτζελ Μάνσελ έχει προσωρινά εγκαταλείψει την ενεργό δράση και τη θέση του παίρνει ο Ντέϊμον Χιλ. Ο Σουμάχερ έκανε πολύ καλές εμφανίσεις, όμως η ανωτερότητα της Williams και οι εκπληκτικές επιδόσεις του Άιρτον Σένα, ο όποιος έκανε την καλύτερη περίοδό του τον έστειλαν στην τέταρτη μόλις θέση.

Ο Σένα με το Σουμάχερ
Το 1994 ο Σένα πήρε μεταγραφή για την ομάδα της Williams και όλοι μιλούσαν για μια άνετη επικράτηση. Τα γεγονότα, όμως, δεν εξελίχθηκαν σύμφωνα με τις προβλέψεις: Στους δύο πρώτους αγώνες ο Σουμάχερ κέρδισε, με το μεγάλο του τότε αντίπαλο να εγκαταλείπει, ενώ στον τρίτο αγώνα συνέβησαν τα θανατηφόρα ατυχήματα των Σένα και Ράτζεμπεργκερ. Μετά τα τραγικά αυτά γεγονότα άνοιξε ο δρόμος και για μία πρώτη θέση εκκίνησης για το Σουμάχερ, ο οποίος έχει αποκτήσει το υποκοριστικό "Σούμι" από τον ακριβώς επόμενο αγώνα. Το τέλος της περιόδου βρήκε το Σουμάχερ Πρωταθλητή, παρά το ότι τιμωρήθηκε σε δύο αγώνες λόγω οδήγησης εκτός κανονισμών. 


Το 1995 οι ομάδες Benetton και Williams διαθέτουν τον ίδιο κινητήρα της Ρενό (Renault), πράγμα που κάνει και τις δύο ομάδες πολύ δυνατές. Επιπλέον, η Φερράρι έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου, χωρίς όμως ακόμη να είναι από τους διεκδικητές του τίτλου. Έτσι είναι φανερό ότι ο καλύτερος οδηγός θα έκρινε τον τίτλο. Αυτό το κατάφερε τελικά ο Σουμάχερ πετυχαίνοντας και πολύ καλές επιδόσεις.



Επιμέλεια : Μίχος Γεώργιος

 
Developed by electro-net.gr